lørdag 1. januar 2011

Et Godt nytt år ønsker jeg dere alle!

Ja nå er det bikka over til 2011 og tiden bare forsvinner.Syntes alt går så himmla fort jeg da.Og det er så mye jeg vil gjøre. Men det skal da bli en løsning på det vel.Iallefall skal jeg gjøre mitt beste og det er godt nok sier nå jeg. Nå som kulden har biti seg fast kan det jo hende at tiden strekker til noe i heimen også. Jeg skal legge ut noen bilder som jeg tror jeg har glemt å blogge. Det er dukketøy og det meste har jeg faktisk sydd. Yngste datteren var vill etter babybjørn så det ble endel sying og strikking.Kjekt å se di igjen.

018
Og slik ble kjole nummer 2 den ble strikket i sort og beige bommuldsgarn. Strikka i dette garnet…deilig    Mirasol Tika
019
Nå er klokken 1 på natta og jeg skal prøve å legge inn mere fra imorgen av. I 2011 skal jeg forsøke å gjøre alle mine 3 blogger til 1. Men det skal vel litt til å få disse sammen.Vi får se………….dere får ha det flott til i morgen                God natt til dere alle sammen.

0 kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online