onsdag 5. januar 2011

Det snør ute og jeg strikker…………

5 Januar og det snør,ikke store flotte flak men små våte korn som blir kasta rundt av den kalde vinden.Bare 3mm i dag og imorgen er det jaggu meg meldt 9mm. En får kose seg med annet.

På strikkefronten har jeg forsatt Fanajakka på pinnene……………….
Strikker den i Du store alpakka sin mirasol og Babysilk
006
Den blir flott til meg med di fargene.Denne koser jeg meg med og ikke noe hast her i gården nei…………….heeee
Genseren til mannen er ferdig her er hvordan jeg strikket anderledes hals.Han liker ikke noe som klemmer så dette løste jeg slik
008
Måla og la opp x antall masker og store pinner så det blir løst.
Slik ble den ferdig.
004       007
Riktig så flott ble den……………..
Nå har jeg måt i stekovnen,en form med potetbåter vendt i krydder og urter og olje,smaker godt.Skal ha grønnsaksstuing ved siden av som også står i ovnen.Sparer jo masse arbeide på den måten.
En forsatt flott kveld til dere alle…………………………

0 kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online