lørdag 22. januar 2011

Atter helg igjen!

 

Sol og fint idag,temperaturen har ligget på mellom 3 og 5 minus.

Og vi koser oss innomhus med forskjellig.Blir jo lett slik om vinteren.Jeg blogger litt mens jeg lager mat,idag skal vi ha fullkornsris og ditto tilbehør.Håper det smaker.I går var vi og spiste på Jordebærpikene og der er det kjempegod bakt potet.Mannen vil ha med kylling og jeg tar alltid bacon…hmmmm med hvitløksmør og rømme.En deilig salat også.Og det er masse på telerkenen her………….

Over til strikkingen min………

Er ferdig med vantene

004

Disse ble fine på og det er godt hold.

Så strikker jeg noen vanlige sokker,jeg prøver ut hæler.På denne her syntes jeg hælen ble for smal,den er strikket 8-8-8.Skal øke ut til ihvertfall 12…………...men jeg skal prøve min andre først den jeg lærte av min mor.

005  007    006                                                         

  

008

Hel og tåfelling ble virkelig fine,men under helen ble liksom en liten forhøyning en pose nermest.Ja ja blir finere neste par………..

God helg til dere alle

0 kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online