søndag 20. februar 2011

Lørdagstur...........:-))))))

 

Vi har vært på lørdagstur og kosa oss,skulle skrevet i går da men too much too do.....
som det heter.Og vi var hjemme sent også.
Vi tok en tur til Kongsvinger eller rettere sagt Skarnes.Jeg var på Hagemo planter.
Måtte på våråpningen.....jeg er veldig opphengt i Pelergonier di er bare så flotte.
Jeg fikk kjøpt meg 12 nye i går.

Er dem ikke flotte.Blir jo nydelige da disse har blitt store nå er dem jo bare barn.....heeee
Jeg har drivhus som jeg har varme i hele året fordi jeg
har mange blomster som må overvintre inne.Og så sår jeg jo endel stauder og sommerblomster tidlig på året
grønnsaker også.Er veldig glad i egne tomater og agurker og paprika og masse annet...Ja,ja nok om det.Er du interesert kan du lese mer på hagebloggen min som har link oppe til høyre.





Jeg falt for fristelsen alså............







På hjemturen var jeg innom en Garn og Håndverk på Skarnes og der fikk jeg kjøpt meg mønsterhefte jeg har leta lenge etter.Skal strikke dress til barnebarnet som kommer i April.Den skal være i blått og hvitt.
Sparta og Sarpsborg 08 farger......da blir nok sønnen glad.

Her er noen bilder av det jeg kjøpte.Viking garnet ble kjøpt på Strømmen senter da vi kom nermere Oslo.Passa på å få med meg en ekstra vaier får ikke nok av dem.



027

          
          Masse flott garn


                              


Jeg kjøpte,Pt Panda et godt garn å kjenne på mykt og luktet godt.
Viking heklegarn.Aldri prøvd før men skal teste det ut.
Viking baby ull...jeg blir litt tørr på fingrene når jeg strikker med dette
garnet og jeg vet ikke hvorfor.
Viking Bjørk.Tenkte jeg skulle bruke dette til hekleteppe.Av lapper
kunne jeg tenkt meg.Men jeg holder på med et hvitt til dobbeltsengen
også.Det har ligget en stund da jeg gikk lei.
Kjøpte også 4 nøster som det bare står Baby på og det er vel fra
Gjestdal.


Og som før stoppet vi og spiste middag på et av Marche sine spisesteder.Denne lå på Kløfta og har utrolig god mat.

Så vil jeg ønske alle en flott uke.Kos dere..................

1 kommentarer:

Nitus sa...

Ser ut til at du har hatt en skikkelig koselig dag med blomster garn og noe attått.
Kos deg med pelargonieplantene,de er bare helt nydelige.

 

blogger templates | Make Money Online