torsdag 3. februar 2011

Deilig,solen skinner……….

 

Og fuglene kvitrer,magisk med en liten gøltt av vår så resten av vinteren går greit.Litt kjedelig for alle som bor på utsatte steder og som får skikkelig uvær.Kos dere inne så godt dere kan.

Fint solskinnsvær i dag men det blåser endel og det øker nok mere hvis en skal tro YR. Der er 4,5 så en skal ikke klage nei Smilefjes

Det er skikkelig glatt rundt huset så jeg våger meg ikke ut på glatta nei,jeg koeser meg inne med strikking og sying og ja jeg vasker mye når det er varmegrader.Elsker frisk luft i klærne,spesielt sengetøy og ytterklærne…..åhhhhh

Se så glatt det er her     Forbauset smilefjes

004    006

Ned i gården forann garasjene på gammlehuset er det speilglatt.Ottar har strødd men det smelter nedi.Og på andre bildet ser dere gangstien som kommunen rår over den er like glatt….uff og uff………….

 

Men jeg koser meg og   har kommet litt lenger på denne her

009

Jeg strikker med tynt garn så det er bare kosestrikk innimellom. Er også ferdig med en klut til kjøkkenet og holder på med en i lys pastellgul.

008

Måtte ut og ta bilde for inne ble den blå……Smilefjes som rekker tunge……veldig lett mønster og dobbelt garn på pinne 4 det gikk fort.

Den gule er i enkelt garn på pinne 2,5 så der går det tråere.Det blir liksom et bobblemønster på den som jeg liker veldig godt.Bilde kommer selvsagt senere.

Ha en fortsatt fin tid………………Smilefjes med åpen munn

0 kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online