onsdag 16. februar 2011

Ferdig med tunikaen!

Ja,da.............måtte bare in og redigere litt her før jeg tar kvelden.
Har strikket og nyst i hele kveld......garnet det vet du

Men du verden så fort det går med slikt tykt garn og pinner nummer 6.Det har jeg ikke strikket med på nesten 30 år...wow liker 3,5 og 4 jeg.
God natt alle sammen.................






Ja da er jeg ferdig med tunikaen og den er bare så flott på.
Her er garnet jeg har brukt.
010
005   003
Egentlig skal det være legg og lommer men han ble så stor at jeg rekte opp og droppa å legge ut over brystet og lommene.Strikka heller vrangbord.Den lurer jeg på å ta opp og strikke lenger….vi får se hva jeg gidder for som så mange andre strikkegale er jeg allerede igang med noe nytt……………….
008       Vet ikke helt hva det skal bli ennu en genser med en flott løs flettehals eller jakke med store knapper.Kan jo lage flettehalsen til jakke og……vi får se.
Desuten fant jeg rosa og brunt MITU alpakka ull fra pt………………men nå må jeg komme igang å strikke til guttebassen som kommer snart.Kansje jeg må finne på noe lurt for guttebassen har en kosebass som allerede er mommobass så kansje noe likt til begge men forskjellige farger.Må ta en runde å titte i blader på garnbutikken for å få inspirasjon til noe.Vi får se………………

Ha en flott dag og klem fra meg………..

1 kommentarer:

Vibbedille sa...

Herlige tunika du har strikket! DEILIGE farge!!!

Takk for koselig hilsen i bloggen min! ;))

Me vet i grunnen hva som er galt i magen min, me håper vel egentlig bare at det ikkje er det;)

GOD bedring til sønnen din ;)

Kos deg og ha en herlig helg!

Go`klem Vibbedille

 

blogger templates | Make Money Online