onsdag 28. januar 2009

Oppdatering av genseren




Så har jeg kommet endel lengre på genseren til mannen i huset
også,det går forholdsvis fort og greit. Har laget en arm og er
langt oppe på bolen. Skal gjøre ferdig den andre armen før jeg
begynner og monter og sy. Liker at ermene ligger ferdig før
jeg starter på sluttspurten.Skal strikke hals med glidelås fordi han
ikke klarer å ha noe stramt der.
Blir den ikke fin da………….
005[3] 006[3]

Har så smått begynt på det sorte og hvite mønstret som gjorde
at jeg valgte denne her.

På di 2 siste bildene har jeg også prøvd den nye macrolinsa
håper det blir godt bilder etterhvert. Men det gjenstår endel
trening før jeg blir god.

Ønsker dere alle en fortsatt super kveld

5 kommentarer:

Bitt@mi sa...

Genseren så ut til å bli kjempefin:-) Og skoa så også ut til å være gode!
Ha ei god natt!

Betsy Eriksen sa...

Hei Else,.bare innom en tur,må jo følge med bloggen din,håper du vil følge min også,jeg lager stadig nye psp gaver til venner,det er flott å være med i forumet ,
Så flink du er til å strikke,flott arbeid.
her er 3 gaver jeg har laget til venner.
Gave til mine venner
Gave til mine venner
Gave til mine venner
Klem fra Betsy

Betsy Eriksen sa...

Hei Else, har laget en påskegave til venner,du kan bruke koden du finner under bildegaven i min 1 blogg, du kan lime den rett inn i din blogg..Klem fra Betsy

Bente sa...

Koselig blogg du har! Og heldige han som får flott genser ;-)
Idag har jeg vært på padletur med min kjære, så vi fikk til og med ryddet havna for is ;-)
Flott trening før padlepåske ved sjøen var det også!

Rapunsel sa...

Er en koselig blogg du har!!
Er første gangen jeg har sett noen blogget om perlebroderier. Ser kjempemorsomt ut.
Ønsker deg en fortsatt fin dag.

 

blogger templates | Make Money Online