mandag 2. januar 2012

Godt nytt år!

 

Ja,det er en stund siden jeg har gjort blogginlegg. Jeg har bare rett og slett ikke hatt tid. Symaskinene har vært i bruk,strikkepinnene også.Siste prosjekt er en tunika som jeg fant på Drops sine sider = her =

Strikker den i Alpaca i = mørk = og = lys lilla =,dobbel tråd på pinne nummer 5 tror jeg. Blir veldig flott sammen.

Så har jeg laget julegaver til mine barnebarn.

047

En anstendig stabbel må du vite. 4 Fleece varmedresser todelte til di største barna 146 152 158 begynner og bli store. 2 joggedresser til di små guttene også men bare buksa i fleece da så det ikke blir for varmt for dem. Små knapphull til å føre snoren gjennom.

032  030

Tunikaer til jentene begge i 128 i feer fra sydilla,og Mammolue

039 045

Hals og lue også,samme farge men gjengis feil. Rosa velur.

046

Det blir endel men koselig å sy,og så må jeg øve øve på disse nye maskinene mine. Ønsker meg en broderimaskin………………..

Har da sydd meg noen vanlige helsetrøyer i joggestoff med floss på insiden,deilig og varmt. Og endel fra Made by me boka.Kommer senere.

En kjole har det også blitt. I dongri og cordfløyel.

034

Denne har jeg laget åpning på bak og delt bakstykket i to.

024 027

Ble veldig behagelig på.

Håper dere og har en kos tid nå på nyåret. Har lyst til å lage meg sykvelder jeg.Noen som vil komme? Jeg bor på Greåker ikke langt fra Borg storsenter.

Hadde ikke det vært morsomt da,treffe andre og sy eller strikke. Skal lufte det inne på forumet.

Ha en flott 2012………………..

3 kommentarer:

STEINKJERRINGA sa...

Du verden, nå ble jeg imponert! Jeg har ikke sydd et eneste plagg siden barna mine var små, men da sydde jeg til hele familien. Barnebarn har jeg enda ikke fått, skjønt det er antakelig bare flaks/uflaks... Godt nyttår, forresten!

Anonym sa...

Wow, der var det jammen masse flotte klær! Heldige barnebarn!

Gunn Astrid Øfsti sa...

Så utrolig mye fint du har laget. Likte særlig godt settene til de små i blå og grønn. Det er alltid en fin fargekombinasjon. Har kikket i bloggen din, og du er flink!!!Legger meg til som følger hos deg.

 

blogger templates | Make Money Online