lørdag 10. september 2011

Har sydd og strikka litt da og shoppa!

Har strikka meg en stor god og varm jakke.Vi skal ned og se på sykkel VM i Danmark,vi drar den 22.Og da skal jeg innom stoff 2000 og Rosa&Malik og Stoff&Stil og shoppe litt på turen også.

002    005

Henger litt på skuldrene for dokka er litt brå i overgangen heeee

003

Har blanda fanamønster og et fra Drops.

004

Og denne veska må jeg vise,glemmer vist ting jeg bruker….heeee

010 005

Den har 2 lommer utenpå og 2 lommer inni,den ene med glidelås.

Skal være trykk knapper på lommene på utsiden og og di kommer vel………..

006 007

Så har jeg jo shoppa litt da vi var i Danmark nå sist også.Og noe i Sverige

Denne lille butikken fant jeg på nett………..og med salg…heldig….

Fra Borstahusen camp ved Landskrona 012

Fra Borstahusen camp ved Landskrona 015

Og jeg falt for dette teppet…………..

quilt

Og stoffene ble kjøpt inn.Mangler bare lukkekanten og bakstykket

024  025

026  027

Og broderiene

018 019 020 021

022 023

Hadde broderi stag som er kjekke å ha og en yndig blonde.

017

Litt mere stoffer også…..nydelige

015  016

017

I Danmark var jeg på salg hos Stoff 2000…..

Velur,Jersy,babycord og bomull

012

En type frotte som er flossa på vranga den er  fin stretch i

og Fleece litt fastere en den s&s har.

013

Og Rib…..20kr metern det var billig

014

Mange fine prosjekter på gang her.

Nå skal jeg kose meg…god helg alle…..Forbauset smilefjes)

3 kommentarer:

StrikkePia sa...

Så utrolig mye fint stoff du har fått deg, og teppet er nydelig. Jeg har en mor som quilter så jeg leser litt quilteblader og en og annen bok, men helst på norsk da. ;-)

Og jakken er også bare nydelig, fantastisk flotte farger. ;-)

sissels sa...

Her har du jammen fått tak i masse fint. Den jakka du har strikket deg var nydelig. De flotte fargene da. Har lyst på slik "prøvedukke" jeg også.

Timotei sa...

Oi, ja her har du mye å kose deg med!
Nydelig strikkejakke!

 

blogger templates | Make Money Online