onsdag 9. mars 2011

Isfolket og Heksemesteren............

Legger det inn her også jeg..............


Noen som har disse seriene liggenes................kunne tenkt meg å lese dem på
nytt.Jeg har di 10 første av Sagaen av Isfolket så jeg leter etter 11 til 47..........
Og heksemesteren....................

Har lest serien før men det er mange år siden.
Nå har Margit begynt å selge dobbelt bøker nummer 2 er i salg nå
og den er etter disse 2 seriene.
Og jeg trenger en oppdatering på det jeg leste av Isfolket og Heksemesteren.
Di andre må jeg bare spare så lenge....liker ikke å gå inn i en handling uten å huske.


Håper..............................

1 kommentarer:

Lenemora sa...

Hei!
Så hyggelig at jeg kunne være med å adsprede deg på en trist dag. Sorg er vondt, men må vel gjennomleves steg for steg.
Tusen takk for at du vil være med på Give away hos meg!
Lykke til!

Klem Lenemora

 

blogger templates | Make Money Online