torsdag 31. desember 2009

Godt nytt år



Ja det vil jeg ønske dere alle.
Tenk på alt det fine vi skal få oppleve i år 2010 da,gleder meg spesielt til våren jeg da
når frøene har spirt og grodd seg til.
Det skal bli godt og få rydda det store spisebordet så jeg kan begynne og klippe mønster.
Trenger det så jeg må smøre meg med tolmodighet.Ikke lett når en splitter ny maskin står der og
venter på meg.Tror nesten jeg hørern jeg..........heeeee




Tiden går så forferdelig fort at jeg ikke helt klarer og følge disse bloggene opp.
Har vært ute av form siden november med feber og forkjølelse,har vært hos
legen og skal tilbake utpå nyåret så da får jeg håpe at han får ordna opp i
dette.
Uansett så fikk jeg laget ferdig alt jeg skulle strikke til jul.Sjal,luer,sokker og pannebånd.
Har også laget flere forskjellige kosmetikkmapper og penaler så jeg håper alle ble fornøyd.

Nå strikker jeg på en kjoletunika til datteren min den er i sort og beige,skal ta bilde av den
når jeg kommer litt lenger opp.
Skal få lagt in bildene på fotoapparatet har ennu ikke fått ut fingern så jeg vet ikke hva som
er inne der.
Jeg glemte å fote gavene da jeg pakket dem in.........ja tenk jeg gjorde det ja.
Sa det samme i fjor jeg lærer vel.............

Ha en flott kveld alle sammen og kos dere masse...........
Hilsen Else Marie

0 kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online