torsdag 12. november 2009

Ja jeg prøver og lage en juleblogg………

Den begynner og komme seg….heeee    men det blir mye fikling før jeg blir fornøyd.
Må jo ha noe og gjøre når jeg hviler di varme strikkepinnene.
Luer og sokker blir tryllet frem det er gøy.
Fortiden leter jeg etter symaskin men må nok smøre meg med tolmodighet til etter helgen
for han i butikken er på messer………..hun som står der hadde ikke peiling på pris engang.
Ja ja ……………….ike noe annet og gjøre da vel.

Influensaen jeg har er treg den forsvinner ikke så lett og det svir i brystet ennu men jeg har i det minste ikke vondt i hode nå og da er alt mye lettere.

Får legge inn denne og se om alt går greit……………….

Ser jeg må lage større bilde på velkommen får se etterpå..........

1 kommentarer:

Hanne sa...

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min, veldig gøy at du vil bli med på konkurransen :) Alltid morsomt å oppdage nye blogger, og nå har jeg oppdaget deg :)

 

blogger templates | Make Money Online