mandag 17. januar 2011

Kjedelige dager

Ja,det blir det når snøen går over i ren is……………………
Ifjor skld jeg og stekka foten det vil jeg ikke i år så jeg går ikke ut hvis det ikke er helt nødvendig alså.
Men innimellom finner jeg da på noe å gjøre.Jeg har gjort en lue som vi har along på inne på strikkeverden.Nå gjør jeg votter og så er det sokker som skal på pinnene.
003
004
006
005
Det har ikke vært så mye strikking på to dager,den ene går fort og den andre strikka jeg også rett opp med en gang så var det stopp.Vanskelig å starte på fingrene for det er kjedelig med nummer to. Men har bare tre fingre igjen så jeg får ta et tak. Er jo gjort på 1 2 3 så hvorfor går det så tregt……………………………..
Kjøpte meg foresten nye vinter tur støvler i går,hvite fra HH.Ble et par på mannen også i sort.
Vinterstøvler
Nå skal jeg benke meg foran tv,n å prøve pinnene…………………

0 kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online